Logo Sage Insight Logo Sage DBFACT Logo Sage BOB 50
EEN EXCLUSIEF EVENT VOOR SAGE KLANTEN
HOE WORDT U DE LIEVELING
VAN UW KLANTEN?
VRIJDAG 6 MAART 2015 – GHELAMCO ARENA, GENT

Ondernemen is transformeren

In onze steeds veranderende wereld zoeken individuen en organisaties om zich aan te passen, te innoveren, te transformeren. Wie dat doordacht en wel overwogen wil doen, moet zich eerst informeren, de nodige ervaring inzetten, bepaalde stellingen benchmarken en uiteindelijk... de juiste beslissing nemen.

Het is in deze context dat Sage u als individu en organisatie nieuwe inzichten wil brengen en dit op een exclusief evenement: Sage Insight 2015.

Want onze software-oplossingen bieden u net die inzichten die u helpen om te veranderen. Ze stellen u in staat om meer inzichten te verwerven en deze ook te delen met uw eigen klanten, uw medewerkers en uw peers.

Op 6 maart staan we even stil bij vandaag en kijken we naar morgen. U krijgt zicht op wat u vandaag kan helpen om de transformatie goed te doorstaan. Hoe? Door gebruik te maken van onze nieuwste ontwikkelingen en integraties met andere toepassingen. Samen met u kijken we naar morgen en vertellen we waar we naar toe gaan.

Logo Sage Insight

Inschrijven

Bent u geen Sage-klant en heeft u toch interesse om deel te nemen? Dat kan. Contacteer ons via http://campaign.sage.be/1410230-sage-insight/web/nl/ en geef ons meer informatie over uw ambities en/of uw volgend project.

Inschrijven is gratis, maar niet vrijblijvend. Wij vragen u als Sage-klant om maximum 2 personen per bedrijf in te schrijven.

In geval van een “no-show” zien wij ons genoodzaakt een kost door te rekenen aan 175 euro (excl. BTW) per persoon.

(Indien u geen event code heeft ontvangen, gelieve dan "geen code" in te vullen).

Wat mag u verwachten op
Sage Insight 2015 ?

  • Ontdek de nieuwste ontwikkelingen, verbeteringen en functies voor Sage DBFACT & Sage BOB 50

  • Leer waarom het gebruik van software over de essentie van onderneming gaat

  • Speel in op de nieuwste trends en ontwikkelingen met uw bestaande software

  • Verbeter uw dagelijks beheer en prestaties met het slim inzetten van software

  • Interactieve live-demo's en interessante ontmoetingen met aanbieders van integraties met Sage DBFACT

  • Een unieke kans om een inspirerende locatie te ontdekken

  • Een boek met verruimende inzichten die u helpen om meteen aan de slag te gaan

Het ochtendprogramma richt zich voornamelijk naar Sage BOB50-gebruikers. Uiteraard zijn ook onze Sage DBFACT-klanten welkom.

  • 9u00
    Onthaal en registratie bezoekers
  • 9u40
    See more Alex Dossche, Commercieel Directeur, Sage
    WIP/WOP: dé essentie van uw onderneming
    Ondernemen is work in progress en working on progress. In deze sessie ontdekt u hoe het juiste gebruik van de juiste software u in staat stelt om u te onderscheiden van uw concurrenten en uw klanten op een bijzondere manier te bedienen. Want klanten en hun verwachtingen veranderen en dat betekent dat u niet kan achterblijven. Wie morgen de uitdagingen van vandaag wil trotseren, moet zich transformeren. We tonen u in deze sessie hoe Sage u daarbij kan begeleiden.
  • 10u20
    See more Lode Lauwers, Channel Manager, Sage
    Sage CRM, in 9 stappen naar Happy Customers!
    Klanten willen happy zijn. Ze zijn veeleisend, niet noodzakelijk trouw, opportunistisch en willen alles nu en op elk moment. Goede en doordachte software zorgt dat u uw klanten trouw maakt door hen te informeren, hen de juiste producten op het juiste moment en aan de juiste prijs aan te bieden. En als het even kan, maakt u van diezelfde klanten uw beste ambassadeurs.
  • 11u00
    Break
  • 11u30
    See more Lode Lauwers, Channel Manager, Sage
    BOB-demat: No Future for Paper!
    We leven in een digitale en een gedigitaliseerde wereld. Het enige wat ons vandaag weerhoudt om alles digitaal te verwerken is… papier. Omdat er nu eenmaal nog steeds bedrijven zijn die hun klanten overladen met papieren facturen. Met BOB-demat voor
    Sage BOB 50 vangt u dit probleemloos op. Door papier te scannen en te herkennen, worden de gegevens voorbereid voor uw boekhouding of uw boekhouder. Scan, klik en klaar. Leer in deze sessie hoe een kleine ingreep de onoverkomelijke administratie tot het minimum beperkt.
  • 12u00
    Lunch & onthaal deelnemers namiddagprogramma

Het namiddagprogramma richt zich voornamelijk naar Sage DBFACT- gebruikers. Uiteraard zijn ook onze Sage BOB50-klanten welkom.

  • 13u00
    See more Alex Dossche, Commercieel Directeur, Sage
    Keynote – Verruim uw blik met Sage DBFACT
    Veranderen hoeft niet radicaal te zijn. Kleine aanpassingen, ingrepen en werkwijzen kunnen van uw bestaande Sage DBFACT-oplossing een bijzonder krachtige tool maken. Communiceer naar believen met toepassingen op mobiele apparaten voor registratie van orders, communiceer met uw klant, reken af via mobile payments, servicerapporten op iPad, maak kennis met Document Management, etc. In deze keynote komen maar liefst 6 nieuwe functies en integraties aan bod en ontdekt u hoe Sage DBFACT in de laatste maanden is geëvolueerd tot een échte business suite.
  • 13u45
    See more Mario Houthooft, CEO, Link.NET
    Link.NET: sla de brug tussen on en offline
    Ooit gedacht dat u de lieveling zou worden van uw klanten door een doordacht gebruik van royalty-systemen? Gedaan met de klantenkaarten “pur-sang”. De online consument heeft niet langer een boodschap aan kaartjes en bonnetjes die hij tot vervelens toe moet bijhouden… om dan tot de vaststelling te komen dat de kaart vervallen is. De nieuwe getrouwheidssytemen vormen een krachtige tool die de brug slaat tussen online en offline. Om uw klant beter te kennen, te informeren en een strategische samenwerking op te zetten met andere aanbieders. In deze sessie leert u die principes te gebruiken en uw voordeel ermee te doen.
  • 14u15
    See more Jan Vermeiren, Business and Personal Coach
    Life is a Game!
    Organisaties zijn slechts verzamelingen van individuen. Klanten zijn mensen, net zoals u en ik. Transformeren heeft veel te maken met het individu in de organisatie. Immers, het is de verzameling, de attitude, de stemming van het individu die het contact tussen bedrijven en hun klanten beïnvloedt en bepaalt. Jan schrijft in "Life is a Game!" dat het leven een spel is dat als plezierig of als zwaar kan worden ervaren, afhankelijk hoe u er mee omgaat. In deze sessie brengt hij een aantal wake-up calls die ons doen nadenken over de balans tussen ons persoonlijk en professioneel leven en hoe persoonlijk geluk ons gevoel tegenover collega's en klanten (en vice versa) doet veranderen.
  • 14u45
    Break
  • 15u15
    See more Alex Dossche, Commercieel Directeur, Sage
    Reken ook in 2015 op continuïteit
    Als er één sector is die vrijwel dagelijks geconfronteerd wordt met veranderingen, dan is het wel de IT-sector en bij uitbreiding de softwarebranche. Sage wordt als wereldspeler op gebied van software-ontwikkeling geconfronteerd met de uitdagingen van morgen en overmorgen. Met een kortere time-to-market en een razend snel evoluerende technologie, moet er kordaat maar weloverwogen beslissingen worden genomen, zodat dat klanten en gebruikers van Sage-oplossingen kunnen rekenen op continuïteit. De verre toekomst begint voor Sage reeds in 2015. Wat mag u verwachten ?
  • 15u45
    See more Alain Hellebaut, Director International Sales, Maxi Toys Intl
    Maxi Toys
    Grotere organisaties moeten evengoed leren omgaan met transformatie. We kennen allemaal het beeld van de zware tanker die van koers moet veranderen. Maar klopt dat beeld nog ? Welke strategieën zetten grotere retail-organisaties in om het hoofd te bieden aan cross- en multichannel-verkopen, hoe gaan zij om met de uitdagingen rond logistiek ? En hoe helpt IT hen bij het werken naar een grotere klanten-intimiteit ?
  • 16u15
    See more Herman Toch, Marketingconsultant en schrijver
    Keynote – Fixing the plane while flying
    Hij schrijft in zijn boeken "Transformeren om te overleven" en "Happy Profit" dat we anders moeten leren kijken naar mens en maatschappij, naar merken, naar de bedrijfsorganisatie en naar winst. Elke organisatie zal zich fundamenteel moeten heruitvinden. Bedrijven kunnen niet langer top-down hun wil en producten opdringen, maar worden geconfronteerd met consumenten die genadeloos merken en bedrijven catalogeren en afrekenen op hun slechte service. Of de hemel in prijzen, omdat ze zich weten te verplaatsen in de leefwereld van hun gebruikers. Voor die bedrijven die de huidige transformatie in het juiste perspectief plaatsen, zijn er ongelooflijke groeimogelijkheden. Zowel op korte als lange termijn.
  • 17u00
    Drinks en signeersessie van het boek “Happy Profit” door Herman Toch

Sprekers

  • Follow:

    Site:
    sage.be

    Alex Dossche

    Commercieel Directeur, Sage
    Alex stond mee aan de wieg van DBFACT. Vanuit een heldere visie op wat de KMO vandaag nodig heeft om aan kop te blijven van het peloton, weet hij als geen ander de mogelijkheden binnen de software-oplossing af te stemmen op vernieuwde concepten én zin te geven aan op het eerste gezicht basisfuncties en deze in te zetten om gebruikers te laten excelleren in wat ze doen.
  • Follow:

    Site:
    life-is-a-game.org

    Jan Vermeiren

    Business and Personal Coach, Speaker, Author of "Life is a Game!"
    Jan Vermeiren is de oprichter van Life is a Game, een organisatie gericht op persoonlijke transformatie. Hij is de auteur van het boek "Life is a Game!" en werd vooral bekend door de internationale best sellers "Let's Connect!" en "Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken". Met "Let's Connect!" was Jan in 2006 de eerste Belg die op de nummer1-positie van marketingboeken op Amazon belandde. "Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken" behaalde daarnaast in 2009 ook nog eens de nummer1-positie bij Managementboek.nl. Op Sage Insight 2015 licht Jan een stukje van zijn persoonlijke transformatie toe en laat hij ons ervaren hoe we gemakkelijk zelf deze beweging kunnen maken.
  • Follow:

    Site:
    linkid.be

    Mario Houthooft

    CEO, Link.NET
    Mario heeft meer dan 25 jaar ervaring in de informatiebeveiliging en authenticatie industrie. Mario is de voormalige CEO en President van Vasco Data Security International Inc. een wereldleider in authenticatieproducten (Digipass) voor gebruik in de financiële, bedrijfs, en e-business markt. Hij bracht Vasco Data Security naar de NASDAQ in 2000.  Mario leidde verschillende belangrijke IT beveiligingsprojecten in de financiële, commerciële alsook overheidssector en adviseert internationale, private en publieke bedrijven op strategisch en tactisch vlak. Als toonaangevende mobiele identity provider, gebaseerd op een ruime Scandinavische ervaring in mobiel betalen, geeft Mario u een innovatieve kijk op hoe de digitale, mobiele wereld u meer klanten en vooral meer conversie biedt.
  • Follow:

    Site:
    dreamsandfears.com

    Herman Toch

    Marketingconsultant en schrijver
    Herman Toch begon zijn carrière als assistent aan de Vlerick Leuven Gent Management School. Hij deed o.a. internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en was Global CEO van Censydiam. Momenteel adviseert hij grote merken als Heineken, Philips, Heinz, VMMa, AXA, Vandemoortele en de Colruyt groep. Herman publiceerde ook 2 marketingboeken: "Transformeren om te overleven", verkozen tot beste marketingboek van 2012 in Nederland en Vlaanderen en "Happy Profit", genomineerd voor beste marketingboek 2014). Herman heeft een passie voor de opportuniteiten van het huidige transformatietijdperk en hoe bedrijven het best deze transitie aanpakken.
  • Follow:

    Site:
    maxitoys.be

    Alain Hellebaut

    Director International Sales, Maxi Toys Intl, Blokker Holding
    Alain heeft 20 jaar ervaring in de distributie van consumer goods en is 360° specialist in de speelgoeddistributie. Hij is verantwoordelijk voor het commercieel en marketingbeleid bij Maxi Toys met 191 filialen in onder meer Belux, Frankrijk en Italië. In zijn functie is hij vandaag betrokken in de omni channel-transitie van de organisatie.
  • Follow:

    Site:
    sage.be

    Lode Lauwers

    Channel Manager, Sage
    Lode Lauwers is channel account manager bij Sage. Gepassioneerd door de klantenrelatie streeft hij binnen Sage naar een uitzonderlijke klantervaring door het juist inzetten van toepassingen. Hij werkt actief op de transformatie van klanten naar echte ambassadeurs. Lode werkt actief samen met start ups, middelgrote en grote bedrijven om hen te ondersteunen bij hun digitale transformatie.

Geïntegreerde toepassingen on top of Sage DBFACT

  • App4Sales

    App4Sales is de Sales iPad app voor de DBFact gebruiker, werkt zowel online als offline.

    Bespaar tijd met App4Sales! Met deze mobiele sales applicatie is het eenvoudig om nieuwe klanten te registreren, artikelen aan een order toe te voegen en klanten direct via de iPad te laten tekenen. App4Sales is gekoppeld aan DBFACT via de API waardoor u real-time voorraad gegevens in kan zien.

    "Deze mobile sales app maakt uw verkoop veel gemakkelijker!"

  • SmartDoc

    De combinatie van een hoog gebruiksgemak, een betaalbare oplossing en een oplossing die zijn doeltreffendheid reeds bewees bij tientallen SAGE klanten.

    SMARTdoc bewaart alle documenten die door DBFACT/BOB worden gecreëerd, maar ook alle documenten die dienen gekoppeld te worden. Emails, leverbonnen, facturen... het kan allemaal. Zoveel mogelijk geautomatiseerd met een zo min mogelijke inspanning van de gebruikers. Een oplossing met een snelle return, een verhoogd comfort voor iedereen, maar vooral een mooie kostenbesparing op de administratie.

    "Bij ons slingeren er geen papieren meer rond: het lijkt altijd alsof we net onze bureaus opgeruimd hebben."

  • Aidoo Mobile

    Digitalisering van de interventiebon: snellere facturatie, minder administratie.

    De mobiele applicatie voor de techniekers op het terrein om de werkbon elektronisch te verwerken. De interventiebon van DB FACT is gedigitaliseerd in de aidoo mobile oplossing met de registratie van uren, km, materialen tot de handtekening van de klant. De optimalisatie van de prestaties op het terrein voor DBFACT-klanten.

  • LinkID

    LinkID:

    • On the fly registration
    • Faster logs-in
    • Easier payments
    • E-tail/retail combination
    • Loyalty
    • Privacy

    "E-tail and retail, reach your customers wherever they go."

  • CompanyWeb

    Weet met wie u zaken doet. Integreer Companyweb in uw Sage BOB50 of DBFACT.

    Wanbetalers vormen een gevaar voor uw onderneming. Zijn uw klanten of leveranciers financieel gezond? Companyweb legt de volledige financiële en juridische situatie van uw klanten of leveranciers bloot. U krijgt inzage in het risico, de overlevingskansen, de betalingscapaciteit, de winstgevendheid en andere sleutelfactoren van alle Belgische bedrijven. Zo weet u in een handomdraai met wie u zaken doet... en met wie u best geen zaken doet. Als gebruiker kan deze informatie zelfs rechtstreeks opvragen vanuit uw boekhoudpakket.

Locatie

Ghelamco Arena

Ottergemsesteenweg Zuid, 808 B4
9000 Gent
België

Er is ruime parking voorzien. Gelieve te parkeren op Parking B - zie plan